Zdobyliśmy Morskie Oko oraz Dolinę Pięciu Stawów

W dniu 21.07 podczas obozu w Białym Dunajcu postanowiliśmy wybrać się na podbój Tatr Wysokich. Celem była Dolina Pięciu Stawów. O godz 8:00 wyruszyliśmy wraz z przewodnikami spod Palenicy Białczańskiej i udaliśmy się w stronę Wodogrzmotów Mickiewicza. Po 50 minutach drogi i 10 minut odpoczynku wyruszyliśmy dalej zielonym szlakiem nad Wodospad Siklawa.

3 godziny później byliśmy już na górze gdzie podziwialiśmy bezcenne widoki.Przy okazji odwiedziliśmy także Wielki Staw po czym udaliśmy się do schroniska położonego tuż obok.IMG_0572

Po dłuższym odpoczynku grupa chętnych osób postanowiła wybrać się niebieskim szlakiem nad jezioro Morskie Oko podczas gdy reszta wybrała się w drogę powrotną do ośrodka.Droga była ciężka ale jakoś daliśmy radę.Obolałe nogi i pęcherze na nogach dawały nam swe znaki ale po 2,5 godziny doszliśmy nad brzeg największego górskiego jeziora.

IMG_0589 IMG_0622

Kiedy skończyliśmy odpoczywać  udaliśmy się w powrotną drogę czerwonym szlakiem na miejsce początkowe skąd autokar odwiózł nas bezpiecznie do domu na obiad.